tiistai 29. huhtikuuta 2014

Yäk.

Niin, yäk. Mun pitää mennä huomenna töihin. Oikeesti ihan kiva, mutta nää pitkät vapaat auringonpaisteessa saa ihmismielen himoitsemaan kesälomaa. 

Yäk on myös se, että kaikki on kipeenä. Flunssaa tulee joka tuutista ja kokoajan. Ja minä pesen käsiäni kahta kauheemmin välttyäkseni tältä keväiseltä ilmiöltä! 

Niin. Mulla oli viisi iloista vapaapäivää. Viisi tosi keväistä päivää! 


Kesken lenkin oli jopa päästävä plutraamaan, kun koiran tuli niiiin kuuma! 


Ainiin, tässä se kynitty versio. Aika raukka kuva :D


Lauantaina oli kaverin kolmekymppiset. Oli niin kivat pileet että kello oli yhtäkkiä 5 aamulla ennenkun olin kotona. Hups.



Sunnuntai meni istutuspuuhissa ja ihastellessa miten pyykki liehu tollaivaan kuivaks. 


Maanantaina pyykkäsin autoja. Omaani lähdin pesemään mutta niin vaan se jono kasvo. 


Kyllä, hiirenkorva!! 

Ei oikein malttais olla sisällä. Tänään toivoin satavan, että olisin saanu siivottua. Ei sitte satanu. Eikä huvittanu se siivouska. 

Tää makkarat kuriin-homma tuntuu olevan hetkittäin vähän hakusessa. Kun oikein ketuttaa kaivan mittanauhan esiin ja hymyilen, vähän. Oon nyt tosiaan käyny tossa läheisellä salilla joka tarjoo ryhmäliikuntaakin, eniten ehkä kuulassa ja sellasessa vivessä, kivoja kummatkin. Tänään aamulla kävin koittamassa zumbaa.. Kyllä moni tanssija sais hienoja uusia kuvioita ku tulis seuraamaan mun vatkaamista, kyllä hävetti! :D Ens kertaa varten kertaan vasemman ja oikean. 
Janiin, se jumppalysti jatkuu vuoden loppuun ainakin, jee!

1 kommentti: