perjantai 2. toukokuuta 2014

Ruaka.

En halunnu kirjottaa otsikoks vappu, ja mun mielestä toi ruoka-sana kuvas tilannetta paremmin. Enkä oikeastaan tiedä miksi se asia piti edes avata.

No siis niin, mä vietin vapun vuorotyön ihmeellistä maailmaa ihaillen ja syöden. Monta kertaa. Eri kattauksia ja eri systeemeitä.




Top3:
1. Lidlin perunasalaatti
2. Peura joka kivisti vatsaani aamuseiskaan saakka
3. Munkit ilman maitoa ja voita

Et ei tässä muuta. Tietää miks taas hikoilla.

Heijuu! Mä en oo ikinä koittanu MITÄÄN dieettiä ni nyt aattelin. Yleensä ne ei kuulemma toimi koska kilot tulee äkkiä takas. Mä aattelin että jos ei tuliska? Kyseessä on siis tää Antti Heikkilän Pellinki-dieetti. Aika mielenkiintonen! Ainoo harmi näissä dieeteissä on, että sokeri on aina pannassa. Vähän vaikee kohta mulle. Joo vaikka tiedän et se pitää tulehduksia yllä ja plaaplaa läskiä kertyy. Kyl mää käytän autooki, se vasta riskaapelia onki. Ehkä tää selittelevä puolustelu kertoo siitä, miten sokeriholisti oon. Katotaan miten käy, selviänkö kolme viikkoa ilman irtokarkkeja? Vähän jännää. Tsemit mulle.

1 kommentti: