perjantai 23. toukokuuta 2014

Yhtäkkiä!

Niin tuli helle. Ihan yhtäkkiä. 

Ja kyl mää olin sille tänään jo kiukkunenki.

Aamulla hyppäsin junaan kohti Tanperetta.


Koska olin ajoissa, kävin herkkuaamiaisella. 


Seuraavat tunnit kului Tulppaanitalolla kouluttautuen. Päivän teemaksi syntyi allekirjoittaneen mielestä: 
KEEP IT SIMPLE


Paluumatka oli kamala. Juna oli myöhässä ja siellä oli tajuttoman kuuma! Kotiin päästyäni otin kylmän siiderin ja annoin tuulen puhaltaa hiet pois. Siellä junassa olin vähän vihainen, sille helteelle.

Huomista päivää odotan paljon! Meidän asuinalueen kaduilla järjestetään nimittäin pihakirppis-päivä. 


Iskäihana toi kuomukärryt pihaan ja ehtoolla lastasin ne piukkaan myytävää. Mä niin toivon että huomenna kärry näyttäis paljon tyhjemmältä! 
Tuulensuun pihakirppis täällä Loimaalla huomenna klo 9-15. Jos olet tuttu ja tulet poikkeemaan, lupaan tarjota mehut tämän ihanan helteen jatkuessa! ;)

Kun oli tapeltu ruohonleikkurin ja polkupyörän kanssa, oli päivän paras hetki. Sitten kun on jo ihan hiljasta kaduilla ja aurinko ei enää paahda suoritan kukkien kastelu-kierroksen. 



Nyt on se pieni hetki, miksi en halua kaataa yhtäkään pihamme omenapuista!


Viime vuonna hankittu hylly (ikeasta) sai yrtit ystäväkseen tänään. Ehkä ne raasut nyt jo pärjää kovassa maailmassa. 
(Tossa vasemmalla oli mansikoita viime vuonna, mihin ihmeeseen ne nyt on hävinny häh?!) 

Mä oon niin odottanu tätä luonnon puhkeemista (en siitepölyjä!)!
Vihreä väri tekee hyvää. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti