keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Terveisiä sisältä!

Tää päivä oli aivan tajuttoman pitkä. Pakosta sisällä möhmöttäminen iski vasten kasvoja tosi kovaa. Kyllä osaa tympiä kaksi asiaa: sohva ja telkku. Luojan kiitos huomenna pääsee jo tekemisen makuun! Ja niin, kiitti flunssa taas tästäkin täyskaadosta. 

Yksi juttu millä oon välttyny antibiooteilta, väittäisin, on ihme nimeltään pakuritee. Mä oon ostanu sitä "kallista versioo" ihan luontaistuotekaupasta (20pss n. 10€). Mutta koen tuon olevan halpa hinta etuihin nähden, varsinkin kun ei oo tietoa/taitoa ite sienestä teetä keitellä. Toiset sanoo että maku on paha, mutta jos vihree tee uppoo niin eipä oo tämänkään kanssa ongelmia. Pitää vaan muistaa että antibiootit ja tämä tee EI SOVI yhteen! 

Koska me möhmöttiin koko aamupäivä sisällä (siis heti kun oli herätty 10 tunnin tukkiunilta joskus 11 aikaan) oli pakko keksiä jotain tekemistä. 


Ensin vähän kerittiin lankaa, yhdessä, tietenkin.


Sitte otettiin yhteisselffie, simo vaan oli vähän ujo tässä kuvaustilanteessa. (Huom! En ole raskaana, ryhtini on huono ja olen lihava.) (ettei vaan taas synny jottain huhuja) (oompas kiukkusen näkönen)


Sit heitettiin seljälleen päikkäreille. Tai hän heitti. Mulla oli ihan liikaa virtaa.


Muistin et määhän olin ostanu semmosta vihreäsavi-jauhetta taannoin. Päätin sit väsätä siitä naamion ja voi jessus ko se kiristi kuivuessaan niin paljon etten saanu sanaa suusta ja sit tietty tulin tosi pahalle tuulelle. Tosi toimiva kyllä, koska naama tuntuu vieläki puhtaalta, ei oo mikään naamio toiminu näin hyvin! Taidan sekottaa ens kerralla joukkoon jotain rasvaa tai hunajaa.

Sit tuli se käänteentekevä hetki ku alko harmittaa tosi paljon. (Tämä on merkki parantumisesta!) 


Lähettiin ulos ja tehtiin terassille kevät ja puuvajaan siistit pinot! 


Huomenna pääsee kahvakuulaan ja töihin!! Jeee!

Mää oon ollu ihan liian kauan taas sisällä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti