torstai 14. marraskuuta 2013

Teille on postia!

Tämä viikko on siis mennyt lomaillessa, ainakin puoliksi. Eilen olin koulussa oppimassa lääkkeistä sivuvaikutuksia ja tänään koulutuksessa saamassa pientä hajua performanssitaiteesta. Ihan mahtava päivä takana! Joku tauti yrittää puskea läpi nyt kovasti, tyrnimehu-shotteja pitkin päivää ja olo on jo suht ok. Mä tein diagnoosin tästä "kipeeks tulemisesta". Mulla on tosi paha tapa rouskutella kynsinauhoja. Tietosesti opettelin siitä tovi aikaa pois ja nyt se on taas salakavalasti hiipinyt elämääni ja tadaa, kuumetta puskee. Hyvät ihmiset, älkää siis syökö kynsinauhojanne niin pysytte terveenä! :D

Nositten. Alkuviikko oli super! Tapahtu hienoja juttuja! :D Maanantaina aamulla kun hain postia, ihmettelin miks saan jonkun kummallisen kirjeen.. 


Ja siellä kirjeessä oli nää!! :)
Tovi aikaa jo kirjoittelin lempparipändilleni kirjeen, jossa kerroin omasta elämästäni rinnastettuna heidän julkaisuihinsa, ne kulkivat hyvin käsi kädessä kun asiaa ajattelin. Musiikki tukee elämää, minulla. Jälleen sen huomasin. Halusin kiittää heitä (sillä jos joku ei vielä tiedä, kyseinen pändi lopetti) siitä tuesta ja voimista jotka laulut välittivät mulle. Välittävät edelleen. Sitten kudoin sukat. Kesällä värjätyistä langoista. Halusin välittää sitä huolettomuuden tunnetta ja sitä oloa kun stressin keskellä kuitenkin tietää, että elämä kantaa! Tässä siis heidän kiitoksensa. Olin hyvin otettu, vaikka tuskin olin ainoa jota muistettiin. Tää oli iso juttu mulle! :) Kiitos! 

Tiistaina käytiin taas lenkillä harjottelemassa. Hienosti meni jälleen! 



Ja loppukevennykseksi lisää koiraa :D 


Näin me kerimme kuteita..


Ja näin me nautimme valmiista keristä. Tää haukku on ollu varmaan joku pirun kiukkunen kutojamummo entisessä elämässään :D

Hauskaa loppuviikkoa kaikille! Mä jatkan tän olon selätystä ja päätän olla kunnossa viikonloppua varten! 

Muistakaahan muuten tän vuoden käsityömessut, ne on nyt viikonloppuna Tampereella, siellä nähdään! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti