tiistai 22. lokakuuta 2013

Juhlaviikonloppu!

Mulla on juhlarikas viikonloppu takana, kyllä on ihanaa kun ympärillä on huipputyyppejä. :)

Perjantaina poistettiin ennakkoluuloja pesäpallon ja saunomisen merkeissä työporukalla (ja tähän väliin: mä oon niin onnekas että mut valittiin aikanaan kyseiseen hommaan ja sain tutustua kaikkiin niihin mahtaviin työkavereihin ja asiakkaisiin, mun työ vaan on niin kivaa!). Lauantaina olikin tiedossa jotakin muuta.

A-ystävä ja minä ollaan synnytty hyvin lähekkäin, itseasiassa peräkkäisinä päivinä. Villin idean saattelemana päätimme pitää juhlat jotka kantoivat nimeä Karvan alle keski-iän-pailut. Ja mulla oli niiin kivaa! Vuokrattiin paikka, leipoiltiin herkkuja ja tuotiin kynttilät kakkuun.




Olimme perustaneet iltaa varten pienen photobooth-nurkkauksen, jonka suosio oli yllättävän suuri! Pieni hölmöily piristää aina.




Kyllä näillä painaa surutta kohti kolmenkympinkriisiä! 

Kiitos!

EDIT: 
Pappa oli muuten ampunu tänään syksyn ekan peuran, arvaakkaa kuka saa pakkasen täyteen lihhaa! Jeejee! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti