perjantai 26. heinäkuuta 2013

Mustikasa, marjasa, noukkimasa.


Ihmiset tekee sunnuntaisin hauskoja juttuja, yleensä. Oon kiinnittäny huomiota. Tai ehkä mun päänsisällä ne on vaan jotenkin "hauskempia", koska se on sunnuntai. Sunnuntaissa on se joku juttu. Sunnuntai on pyhä. Mulle se tarkottaa sitä et se on vähän niinkun itselle pyhitetty. Eimaar, kuhan jorisen.

No, mää olin viime sunnuntaina mustikassa. En oo vuosiin käyny (joskus 10 vuotta aikaa kun viimeks olin, eksyttiin, ja pappa kävi hätäpaskalla, hienot on muistot!). No, nyt oltiin turvallisesti tienreunassa. Ei eksytty.

Tässä tulos.


Nyt mää mietin sellasta, et uskaltaisinkohan lähteä sienimettään. 

ILMOITUS!

Hei sinä tattihirmu, odotan lönkalla (kotona) korini kanssa metsäseuraasi. Toivon, että osaat suunnistaa metsässä, nimittäin minä en. Soittele hei!

Jaanii, sellanen vielä.. Lähen tansseihin! Mää! Nyt! 
Enkä varmana tanssi kenenkä kans.

3 kommenttia:

  1. Tuu mein kans joskus mettään. Mää voisin lompsia peräsä ja Miähellä olis kerranki innokasta siänestysseuraa. :D

    VastaaPoista
  2. Nojoo! Mää kuule tuun! Ilmota ko ootte menossa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heitäs päivä sit vaan. Miäs on nääs lomalla. Ainaki peltohommien välisä. :)

      Poista