lauantai 20. heinäkuuta 2013

Äh.


Juuri nyt ei ole muuta kerrottavaa kun se, että inspiraatio on nollassa.

Loma loppui ja vapaapäivien odottelu alkoi. Kyllä se tästä tasaantuu kun pääsen taas vauhtiin. Uskoisin.

Me vaan makoillaan ja ihmetellään (mun mielestä) alkanutta syksyä. Otin takinkin jo käyttöön! Ihan hullua. Joku puhui jostain helteistä vielä, mutta minä olen jo melkein varannut lomamatkan syksyksi. Ainoa ongelma on oikeastaan vaan se lähtoajankohta. En halua olla pois sitä kauneinta viikkoa, kun luonto näyttää parastaan ja huutaa heiheit kesälle lopullisesti. Ja lentäminenkin jännittää. 

Tänään on hengitelty. Ihan rauhassa. On tanssittu lapin jenkkaa jollain ihan muilla kun ruusuilla. Periaatteen miehenä ei ole muuten helppoa.

Mulla on huomenna nimpparit. Muistin sentään! Aina jännää kuka muu muistaa, koska mä en muista kenenkä. 

Moikka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti