sunnuntai 25. elokuuta 2013

Kauheeta jomotusta ja valkoset lauteet.

Otsikko kertoo kaiken. 

Pää jomottaa ja olin eilen saunassa. 

Mulla oli kivaa, muuten!


Me testailtiin laseja, saunottiin, herkuteltiin, ihmeteltiin huulikiiltoa missä oli taskulamppu (kuvitelkaa ny!) ja katottiin lomakuvia. Mää mietin vieläki sitä huulikiiltoa, se oli hifistelyn aatelia! Se oli niin turha, niin turha. Vaikka kyl sitä kerran olis tarvittu ko ulkona oli pimeetä. Koitan päästä siitä yli..


Sit haluan kertoa miks mun päätä jomottaa. 

Sain tommoset. Tai mittään saanu, ostin. (Iskä aina muistaa sanoa, ettei mittään saa, kaikki tarvii ostaa. Päänsisälläni listaan asioita mitä ei tartte ostaa, ku vastaan tulee. Niitä on vähän, kun ei lasketa hymyä ja halia.)


On nyt ollu kohta viikon öisin. Oon nukkunu ku tukki! Aamulla vaan herää yleensä päänsärkyyn, teemulääkäri sano että purenta alkaa kuulemma normalisoitumaan ni siks sattuu. Nää on hyvät!

Mulla oli tänään melkokamala iltavuoro. Ja nyt unohdan sen *pimm*. 

Huomenna mennään shoppailemaan työkenkiä ja -housuja. Sit leivotaan pari päivää, oikeen antaumuksella! Vapaapäivät, tervetuloa! :)

Kivaa viikkoa kaikille! 

2 kommenttia:

  1. Kattoin heti noita klaseja, et onpas kivat. Ei mulla muuta. :D

    VastaaPoista
  2. No ne oliki! Ei vaan yhtään mun munapäälle tehty toi malli, mut väristä 10++ :)

    VastaaPoista